maanantai 12. heinäkuuta 2021

Olkkari ilman verhoja
















Hei!


Kevään myötä olen pessyt ikkunoitamme ja vieläki muutama ruutu on pesua vailla. En ole stressannut asian suhteen, vaan ajatellut niin, että kunhan ovat ennen talventuloa läpikäydyt, hyvä on. Ikkunoiden pesu ei todellakaan ole lempipuuhaa, ehkä sitä edesauttaisi, jos voisi aina pesun jälkeen vaihtaa eri verhot, tai sitten ei laittaa verhoja ollenkaan?

Meillä ei olkkarissa ole tälle kesälle verhoja ollenkaan.  Paljaat ikkunaruudut, joita kehystävät kukkalaudat, joille olen laitellut joitain pienesineitä miellyttävät nyt silmää. Olkkari on niin kesäinen  ja valoinen nyt, jopa mieheni huomasi muutoksen ja tykkäsi siitä.

Iltojen hämärtyessä, syksymmällä, laittelen taas verhot. Nyt onkin hyvin aikaa pohtia, josko uskaltaisi leikkiä väreillä, tai kuvioilla, jos päätyy hankkimaan uusia verhoja?

Helteet täällä meilläkinpäin vain jatkuvat ja mikä parasta kesälomakin on vielä edessäpäin!


Aurinkoista maanantaita ja uutta kivaa viikkoa teille kaikille ♥


- Sari




 

2 kommenttia:

  1. Minä en laita verhoja kesällä ollenkaan.Olen tosi huono valitsemaan kankaita,joten aika kauan pidän samoja.Syksyllä ne tuntuvat taas uusilta.Ihanaa lomaa!
    -arjaviola

    VastaaPoista
  2. Kesällä ei kyllä verhoja niin kaipaakaan, ihanan valoista ja avaraa ja syksyllä sitten kiva tosiaan taas ripustella.

    Ihanaa kesän jatkoa sinulle ♥

    VastaaPoista

Kiitos kun vierailit blogissani, jokainen kommentti on minulle tärkeä.