perjantai 5. huhtikuuta 2019

Vapaapäivä



Heippa!
 
Perjantai ehti iltaan, ennen kuin ehdin tänne. Yksi vapaa viikossa ja paljon suunnitelmia ja tehtävää. 
 
 
Mutta nyt on koti siivoiltu, käyty kaupassa ja kampaajalla, pyöritelty pyykit pois kuleksimasta ja viikonloppu kukatkin nököttävät lemppari maljakossa.
 
 
Nojatuolikin on kannettu taas entiselle paikalleen, kyllä sen paikka vain tuossa on.
 


 Tuleva viikonloppu menee töissä, mutta alkuviikosta taas  vapaillaan. Pikkuisen pääsiäistäkin jo esillä, oksan ja vanhojen munien muodossa.

Semmosia täällä tänään.

Joko sinä olet laitellut pääsiäistä?

Kaikkea hyvää viikonloppuunne <3


- Sari
 

10 kommenttia:

  1. Teillä on niin kaunista ja raikkaan näköistä <3
    Kuule täällä ei ole laitettu mitään pääsiäisjuttuja vielä - mulla on mielessä nyt vain ikkunoiden pesu, kun ei meinaa ulos nähdä, huh. En laita muutenkaan juuri mitään, ehkä jonkin helmililjan ja pupun sisään suklaamunia.
    Rauhallista viikonloppua Sari <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Maarit <3
      Meillä on myös aivan kauhean likaiset ikkunat, enkä meinaa pestä niitä vasta kuin toukokuussa. Täälläkään ei sen kummemmin pääsiäistä laiteta tuo oksa ja kevätkukkia, helmililjoja ja narsisseja, siinä se.

      Ihanaa viikonloppua sinne <3

      Poista
  2. Ihanat oksat munineen!
    En ole vielä pääsiäistä laittanut.
    Kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Rairuohoja on jo pitkää kasvamassa ja pääsiäismunia ostettu.

    VastaaPoista
  4. Kivan näköistä teillä, niin kuin aina.
    Mä olen laittanut jo paljon pääsiäistä, mutten mä ole sen kanssa ihan yhtä hullu kuin joulun laittamisen kans.
    Oikein rentouttavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Itsekään en laita pääsiäistä niinkuin joulua.
      Joulu on mulla julien juhla!!!

      Poista
  5. Tänään ostin Tokmannilta torvinarssissin, joka on ihan uusi tuttavuus minulle. Siitä sitten innostuin, ja otin kaapista esille pääsiäispupun ;) Saa nähdä, innostunko laittamaan rairuhoa ;)
    Kivaa viikonloppua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Torvinarsissi on aivan uusi tuttavuus mulle, en ole kuullutkaan moisesta kukasta. Ihan kivahan tätä kevään tuloakin on juhlistaa.
      Mukavaa viikkoa Ellen <3

      Poista

Kiitos kun vierailit blogissani, jokainen kommentti on minulle tärkeä.