torstai 26. helmikuuta 2015

Hajuvesiä ja vinkkejä kiitos...



Hei, ja oikein ihanaa
perjantaita!
Meilläpäin on aivan mahoton
tuuli!

Mutta nyt näitten hajuvesien
pariin, joista aattelin
teille postata.

Nuo hajuvedet sekä miehen,
että minun
majailevat tuolla wc.ssä
olevalla tauluhyllyllä.

Minunhan nuista on suurin osa.
Mutta silti niistä
ei ole kuin muutama semmonen
suosikki tuoksu.
Useimmat on lahjaksi saatuja
ja muutaman olen tilannut
Oriflameltakin.

Suosikkeja tällä hetkellä ovat
Naomi Cambelin; At Night,
Celin Dionin ja Oriflamen
kesätuoksut.

Joten, kaipaisinkin vinkkejä
teiltä armaat siskot,
mitä ihania tuoksuja käytätte
ja ehdotatte?

Tekis niin kovasti mieli
uutta tuoksua kevääksi.

Ja, kun hajuvesi kauppaan menen
ja alan uutta tuoksua 
hakea, menen aivan
sekasin siitä tuoksujen
määrästä,niin että lopulta en
osaa päättää, mikä olis paras...

Mutta nyt suihkuun ja vähän
meikkiä naamaan ja
valmistautumaan 
iltavuoroon.

Kiitos kaunis edelliseen postiin
kommentin jättäneille <3

Mukavaa alkavaa viikonloppua
kaikille <3

Tuulisterkuin,

Sari



 
 


13 kommenttia:

  1. Täälläkin kaunis aurinkoinen ja tuulinen päivä :-) Itse käytän harvoin hajuvesiä, mutta Cleanin tuoksuja löytyy muutama kaapista, mukavan pirtsakoita! :-) Mukavaa työpäivää ja viikonloppua ♡

    VastaaPoista
  2. Kiitti Minna vinkistä!
    Meilä kamala räntäsade!

    VastaaPoista
  3. Itse tykkäsin kovasti Giorgio Armanin Nuitista. Mulla se pullo on jo tyhjä. Escadalla on aika kivoja kesätuoksuja. Marc Jacobsilla on myös monta ihanaa...Kaikkia näitä on ollut! .Ihanaa viikonloppua ja työniloa tähän iltaan ♡

    VastaaPoista
  4. Kiitos Jaana, kuulostavatpa hyviltä tuoksuilta!

    Oi että, pitääkin katella nuita kun ens kerrala käy kaupoilla:)

    VastaaPoista
  5. Onpas kiva kuulla että sinäkin tykkäät käyttää noita Oriflamen tuoksuja! :)
    Ryhdyin Oriflamelle edustajaksi viime marraskuussa ja tuoksunäytteistä tähän mennessä suosikeiksi on noussut Divine Sensual, Enigma, Lovely Garden ja Pretty Swan. :) Myös Escadan kesätuoksuista olen tykännyt vuosikausia. ;) Minä olen siitä kummallinen, että suihkautan hajuvettä ennen nukkumaan menoakin..! ;) Minusta on ihana nukahtaa hyvän tuoksun saattelemana, ja luulen, että osa syynsä tälle on myös se, että töissä ollessa ei tuoksuja saa käyttää. ;)

    Iloista viikonlopun alkua sinulle sinne! :)

    T: Emppu / Iloa & Unelmaa

    VastaaPoista
  6. Hei Emppu, tilaamani Oriflamen tuoksuista juuri tuo Lovely Garden on suosikki, olen tilanu sitä jo kahdesti lisää.
    Mukava oli kuulla sinunki lempituoksuja, mulla on sitten listaa, kun lähen hajuvesi kaupoille:) kiitos ♥

    VastaaPoista
  7. Minun lempituoksuni on Lancomen La vie est belle ja tuota olenkin käyttänyt jo kaksi pulloa.
    Joululahjaksi sain Giorgio Armanin Sì, ei huono sekään.
    Mukavaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
  8. Kiitos Marita vinkeistä:)
    Mukavaa perjantai iltaa♥

    VastaaPoista
  9. Mitäpä olii elämä ilman ihania tuoksuja. Täälläkin puhaltaa tuuli niin että korvissa humisee! Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  10. Minulla ei vinkkiä antaa hajuvesien ostoon, kun käytän todella harvoin. Johtuu siitä, että edellisessä työpaikassa ei saanut käyttää.
    Mutta nyt voisi silloin tällöin jotain kevyttä tuoksua, mistä en saisi migreeniä, suhauttaa ;)
    Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  11. Mun lemppari tuoksuja on Versacen tuoksut Bright Crystal on ollut käytössä jo 6v :D ja nyt myös Versacen Yellow Diamnod ♥ Mukavaa viikonloppua :)

    VastaaPoista
  12. Oi mikä kokoelma tuoksuja! Mulla on kulunut kaksi pulloa poemea, taisi olla lancomen tuoksu :)

    VastaaPoista
  13. Minun tämän hetkinen suosikkituoksu on Calvin Klein forbidden euphoria.

    VastaaPoista

Kiitos kun vierailit blogissani, jokainen kommentti on minulle tärkeä.